Moj rođendan :) part 1.

Evo da i vi vidite kakve sam prekrasne stvari od mojih prekrasnih prijatelja dobila 🙂 Part 2. je na ovome linku

Naravno da ima svega,od slika do gelova do rukovnika 😀

Dobila sam ovu super pidžamicu s cupcake-om gore. Awwww,obožavam.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od moje najdraže Janje sam dobila rukovnik za žene,tj. Ženski rukovnik. Ima ga u raznim bojama i motivima 😀 Cijena je nekih 60,00 kuna po komadu + troškovi poštarine.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I od mojih dragih kolega s faksa sam dobila Aloe vera-u. ^_^OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od Avona sam dobila gel za tuširanje koji miriši jednostavno preeedobro. Lagani i blagi cvjetni miris.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPrekrasna ljubičasta olovka. Ja sam se jednostavno zaljubila u nju. Imam ju sam,na kapku na waterlineu, kombiniram s tušem,jednostavno je predobra i jako dobro i dugo drži. Imala sam ju cijelo popodne .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sjenilo crno/bijelo. Možda nije tolko crna kolko je sivkasta. Ima lagani šimer.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dobila sam i superrr ruž iz MUA store-a. Prezadovoljna sam. Crvena je jednostavno predobra. Sjajilo ima super sweet miris. Jedino su mi na početku te šljokice u sjajilu bile pregrube al se s vremenom navikne na to. Na slici u sredili se vidi da sam premazala preko ruža sjajilo da vidite kakvi efekt se dobije.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oglasi

One response to “Moj rođendan :) part 1.

  1. Pingback: Rođendan part 2. | Sweets & Beauty·

Komentiraj

