Rođendan part 2.

Evo,tu je nastavak od Part 1. jer bi inače ono bio jednostavno malooo predugi post pa sam onda razlomila na dva djela.

Evo dobila sam i 2 ljubičasta laka. Jedan Essence (nijansa 27) i jedan Manhattan (nijansa 67N). Manhattan inače opće nije kao na slici,nijansa više vuče na ljubičastu nego na plavo. Ja ne znam šta su proizvođači počeli izvađati s tim lakovima,al svake godine su sve gore i gore formule. Manhattan mi je čak trebao u 3 sloja da mi prekrije kako sam si ja to zamislila. Essence uvijek nanosim 2 puta,kao i sve ostale. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ovo nije novo,neznam dali još ima to u kolekciji. Dobila sam od frendice jer nije nosila. Znači,radi se o Catrice Ultimat Color crnom ružu u nijansi 180.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

I sljedeće na redu je od She zeleno sjenilo. PREkrasna nijansica,super se uklapa s ovom ljubičastom olovkom.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ovo sam dobila od bratove cure. Jedan malo ručni rad. Super mi dođe pošto ja volim se imati organirizano i po kutijama 😀 Neznam koji problem imam s tim, al mora mi biti sve posloženo 😀OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

 

 

 

Oglasi

One response to “Rođendan part 2.

  1. Pingback: Moj rođendan :) part 1. | Sweets & Beauty·

Komentiraj

