Mali shopping ->BIPA

BIPA ima povodom 50 otvorenih prodavaonica popuste na različite proizvoda pa sam naravno ja morala ići zavirit. Trebale si mi neke “osnovne” stvari za higijenu. Kupila sam si FA stick i vlažne maramice od Clevera- (to je BIPA proizvod) i baš me interesira kako djeluje.

ArcSoft_Image41

Ja inače se volim oznojiti ko muško,sram me bilo i takvim genima,ali šta ćemo. Miris mi je predobra.Lagani,cvjetni,baš mi je osvježavajući. Sam me samo interesira dali i vrijedi te novce 😀 Cijena mu je 20 kuna.ArcSoft_Image39

I vlažme maramice od Clever. Ja vlažne maramice koristim za ama baš sve.Od brisanja ruki do šminke d o nečeg desetog. Te sam sad prvi put kupila. Cijena je 10 kuna za paket od 80 komada. Jako se čvrste i izdržljive. Miris je nježan i baš mi je super. Totalno me podsjeća na proljeće,koje nas je ove godine zapostavilo i ljutim se na njega 😀

ArcSoft_Image40

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

