Ziaja

Ovaj sam post napravila odvojeno jer smatram da to i zaslužuje. Dobila sam inače za rođendan. Ja sam preeezadovolja s tim. U paketu je krema za lice,butter cream za tijelo i za tuširanje. Ziaja cocoa butte set.
Hrvatska stranica http://www.clarusacta.hr/ziaja.php i http://www.ziaja.co.uk/ . Ja sad to nisam išla posebno gledati,ali znam da ima u Bipi.

Ziaja je poljski proizvođač lijekova i kvalitetne kozmetike na bazi prirodnih sastojaka za lice, tijelo i kosu. To je obiteljska tvrtka, osnovana 1989. u Gdanjsku od strane farmaceuta i Zenon Ziaja Aleksandre.
Prekrasan miris koji podsjeća na kremasti kakao, svi proizvodi su dermatološki i alergološki testirani te pH neutralni, nisu testirani na životinjama; visoka kvaliteta sirovina: ECO–certifikatOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body butter

Miris je jednostavo omamljujući. Ako se body butterom namažete navečer, još ujutro bude vam ostao taj mali slatkasti miris. Piše da treba nanjeti u malo debljem sloju i ostaviti da nek se upije u kožu. Ja dok imam vremena napravim to prije spavanja, a dok nemam onda se jednostavno samo namažem. Boja je nekva čokolada/lješnjak. 😀 “Popunjava manjak lipida i revitalizira prirodnu zaštitnu barijeru kože. Vidno poboljšava elastičnost i mekoću epiderme. Ostavlja kožu nježnom i mekom.”
Sadrži vitamin E, OMEGA-3, OMEGA-6.
Veličina je 200 ml.
Preporučeni je za sve tipove kožeOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Krema za lice

Meni je osobno krema za lice premasna pa ju ja koristim za ruke ili ako mi je jako suhi neki dio tijela. Kremica isto lijepo miriši. Ja inače imam suho lice,ali mi je ovo pre gusto i onda mi zatvori sve pore i skoknu bobuljice,a to nevolim.
“Sadrži kompleks kakao maslaca i Vitamina E koji opskrbljuje kožu vrijednim hranjivim tvarima te pomaže koži da ostane vlažna. Učinkovito smanjuje kožne iritacije. Daje koži revitalizirajući i učvršćujući efekt. Redovita primjena poboljšava izgled i boju kože te produžuje prirodni ten. pH uravnotežen te dermatološki i alergološki testiran.”
Sadržaj je pakiran u 50 ml.
Za normalnu i suhu kožu.
Treba koristiti jako malo količinu i lagano i tapkajučim pokretima nanjeti na kožu.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kremasti gel za tuširanje

Isto ima jako lijepi miris. Boja je karamele. Kože je poslije mekana. Sadrži kompleks kakao maslaca, D-pantenol i delikatna galenska sredstva za čišćenje.
Pakiranje je 500 ml.
Za sve tipove kože.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

