Essence

 

 

Essence – Forget it! 3u1 korektor5666f-6351_327552017353932_1800048661_n

Cure!
Ovo sam kupila u zurbi, kostalo je 20ak kuna.Imala sam njihov zeleni concealer prije i nije mi bio dobar…Al ovo je ‘wow’! Imam problema s podocnjacima i ovaj crveni dio mi ja zaista pomogao sakrit ih! I zelena i bez su super…Jako su kremaste, lako se nanose i razmazuju…Ako trazite alternativu puderu, nesto za prekrit kriticne tocke, ili kao dodatak puderu- to je to!

Essence Twilight Blush

6c4ed-408550_327550930687374_147996067_n

Kaj da kazem, dugo sam se odlucivala dal kupit rumenilo uopce il ne. A onda mi je mama donjela ovo i ODUSEVLJENA sam!
Boje je sirovog mesa, jako pigmentirano, super se nanosi… I ja ga znam stavit kao ruz na sjajilo…

Definitivna preporuka!

Janja ❤

Oglasi

Komentiraj

