Mojito

3a54c-depositphotos_6207758-fresh-mojito-cocktail
Ako neko želi recept za kod kuće. Recept je za 2 osobe
Priprema –  10 min
1.  Priredite dvije čaše od 2 dl.

Limetu dobro oprati, osušiti prerezati napola
i iscijediti sok. Žlicom istrugati sve ostatke
iz kore. Koru rezati u krug da se dobije
tanka spiralna vrpca2. U svaku čašu staviti žličicu i pol šećera

zaliti sokom od limete.
Na tanjuriću žlicom malo progniječiti metvicu
pa staviti u čaše, dodati led, zaliti rumom,
zatim tonikom. Čaše ukrasiti korom limete.
Sastojci:
3 čajne žličice smeđeg šećera od šeć. trske
1 svježa limeta
1 dlbijelog ruma (Havana Club) ili drugi 2 dl tonika
4 vrškasvježe metvice
4 žlice drobljenog leda
5eeb1-mojito_cocktail

 

Oglasi

One response to “Mojito

  1. Pingback: Mojito manikura | Sweets & Beauty·

Komentiraj

