BK matte crni lak

 

Evo,bila sam u malom Ebay shopingiranju pa sam si između ostaloga kupila i ovaj crni matt lak za kojim već jako dugo slinim,ne baš te marke,ali sam htjela matt lak.

Cijena mu je 20 kuna

Ova bočica ima 12ml i stvarno je puna do vrha.

Jedini nedostatak je to da se brzo troši pošto gore ne ide nikakav top coat,jedino ako si stavite matt al onda vam ne treba matt lak 😀

Uglavnom,ja sam za te novce zadovoljna 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Evo,tu sam ga isprobala. 🙂 Stvarno je super OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

