Avon MEGA effects maskara

Ovo je jedna nova maskara iz brenda Avon. Kod nas još nije došla na tržište.

Meni je jednostavno super. Posebno mi se sviđa ovaj novi dizajn,baš me je privukao. Moram reći da je i proizvod super. Lijepi nanos na trebavice,nema sljepljivanja. Ovo je Blackest Black nijansa,stvarno je super lijepa crna.
Možda je malo neuobično na početku nanositi al se super brzo naviknete.

Evo ma slika proizvodaOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I evo kako djeluje. Na desnom oku nema maskare na lijevome ima. Dva puta je nanjeta maskara,znači može i više ako se hoće ali ja ne volim dok mi se jako slijepe trepavice. Trepavice nisam prije uvijala. Ja imam kratke trepavice i ne slušaju me nikako tako da mi nisu jako podignute.
! Za one koji voli puniji i jači look ovo možda nije maskara za njih.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kako vam se čini ova vrste maskare? Da li bi je kupili? 🙂

Evo,mali update. Izvukla sam maksimum iz maskare. Mislim da bi se još dalo. Neki voli dok je malo grudasto i sljepljeno,al eto,nije to moj štih. Prije NISAM uvijala trepavice,makar bi ja svoje morala jer su jako ravne i ne slušaju.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

