Avon proizvodi – review

Evo,nedavno sam otkrila Avon i naručila nekoje stvarčice. Ako želite možete preko Avon by Nina.

Kupila sam kist za ukrašavanje noktiju. Ima 2 strane. Jedna ima četkicu za povlačenje linija a na drugoj strani je malena kuglica za točkanje. Regularna cijena je 27 kuna,a ja sam imala sreće pa je bio 19 kuna.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zatim sam si kupila Intimnu kupku ( lijevo na slici ) i deo spray za intimnu njegu (desno na slici) . Nikad nisam koristila spray pa me baš interesira što bi to bilo. 😀
Kupka sadrži 300 ml i cijena je 38 kuna, a spray 25 ml i cijena je 28 kuna.
Jako imaju lagani i nježan miris.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Piše da kupka sadrži hrastovu koru s kamilicom i ekstraktom hamamelisa. Umiruje kožu i pruža cijelodnevni osjećaj svježine.
Deo spray sadrži ekstrakt hrastove kose i biljni proteini. Prikladan za korištenje tijekom fizičkih aktivnosti..

Evo i jedan ruž. Plump Pout ruž za usne, nijansa Divine Wine. Nutra ima 3,6g. Cijena je 49 kuna.plump_poutOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I na kraju imam još 2 testera. Uvijek uzmem testere prije kupovine radi nijanse,nikad se neznam koji ton bi mogao biti.

Ideal Flawless BB krema za lice SPF 15 – nijansa Ivory. U tubici ima 30 ml, cijena je regularna 79 kuna.
Jako je lagana i brzo se razmaže po licu. Meni je prekrilo crvenilo i nekve sitnije flekice.
PROD_1139674_XLOLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

