Zeleno je sve :D

Evo,danas sam odlučila pisati o “zelenome” ,znam da malo čudno zvuči ali sam  u zadnje vrijeme si nakupovala neke zelene proizvode pa sam tako onda nazvala i post.

Prvi proizvod kojeg sam kupila je Avon gel za tuširanje. Kupila sam ga na sniženju i cijena je bila 17 kuna. Regularna cijena je 32 kune. To je pakiranje od pola litre tako da je meni bila super ekonomična kombinacija. Miris je citrusni baš kako i piše na pakiranju. Nažalost,miris ne ostaje dugo,samo dok se tuširate.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moj drugi green proizvod je ovaj Balea gel za umivanje. Neznam kolko ste me prije pratili,ali sam koristila Eveline gel i bio mi je super i sad sam krenula s nečim malo nježnijim. Htjela sam isprobati kako ovaj djeluje pošto mi je Eveline postao malo grubi s vremenom. Piše da je za mješovitu i normalnu kožu. Ovaj gel-piling je za svakodnevnu upotrebu. Sadrži čvrsta zrnca za fini piling kože.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Treći proizvod je novi Syoss Silicon free regenerator za normalnu do oštećenu kosu,mislim da više nije nov,ali kad sam ga ja kupovala prije ga nisam još viđala. Kupila sam ga u Kozmu. Cijena sad neznam kolko je bila,nešto oko 20-tak kuna. Ovo je dakle regenerator,a ima i odgovaraju šampon uz njega.
Ono što me je privuklo kod ovog proizvoda je bio natpis BEZ SILIKONA.
Ova linija je dostupno u 2 podlinije : Repair za oštećenu kosu i Color za obojenu kosu.
* citiram: ” ne sadrže silikone te ni ne ostavljaju ostatke u kosi, zbog čega je kosa primetno sjajnija. Cijela linija je namenjena osobama sa tankom kosom, i osobama kojima regularni proizvodi za negu kose otežavaju kosu. ” *

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

i posljedni “zeleni” proizvod je ovaj super body milk by mades cosmetics. Dobila sam ga na poklon. Brend MADES COSMETICS specijalizirana je za izradu proizvoda na bazi prirodnih sastojaka. Svi proizvodi proizvedeni su u vlastitoj tvornici u Nizozemskoj. Proizvodi su biljnog podrijetla,bez konzervansa.

body wash(evo jedna slika cijele kolekcije,našla sam ju na internetu)

i evo mojeg ljepotana,zeleni – spicy,aromatisch-epice (edition green)
Miris je neopisivi,lagano spicy sa nekom notom čilija,super. Jako se brzo upija u kožu i lagani je. Nakon 20 sekundi neznate niti da ste ga nanjeli a koža je mekana 🙂 Neznam kolko se vidi ali ispod imaju rupicu i onda možete lijepo slagati jedne na druge,to mi je baš super. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

