La riche – Directions – Lilac

Pozdrav drage moje čitateljice. Danas sam si konačno uzela vremena i obojala kosu 😀 Ako ste čitali Ljubičasta boja za kosu here i come onda znate na koju boju pikiram.
Trenutno ova boja koju sam si sad kupila je Lilac,znači trebala bi ispasti pastelasto ljubičasta (broj 9 na slici)
directions-2

I evo kako je to kod mene izgledalo. Jedna mala napomena,trebalo bi za te boje imati platinastu boju kosu, a ne kao ja nekvu žučkastu. Zbog toga su koji rezultati takvi kakvi jesu, ali sve se to da popraviti.

Uputstva za bojanje

1. dobro raščešljati kosu

2. oprati kosu sa šamponom koji ima PH vrijednost (ja nisam imala takvi pa sam s normalnim šamponom oprala)

3. obrisati kosu sa ručnikom (znači da kosa ostane malo vlažna)

4. krenuti na mljackanje kose 😀

Potrošila sam nešto manje od pola boje (pakiranje je 88ml). Definitivno idem još jednom bojati kosu,jer hoću intenzivniju boju.

I evo mojih prije-poslije rezultata

OLYMPUS DIGITAL CAMERAi još malo slikica 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

i evo,finish – nema više boje. Nova je već na putu 🙂 Ne sviđa mi se što je tako blijedo ispalo. Dobila sam nekvu sivkastu više nego ljubičastu, ali mi se sviđa to što mi je nestao žučkasto-naranđasti sjaj u kosi. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Oglasi

One response to “La riche – Directions – Lilac

  1. Pingback: Konačno ljubičasta :) | Beauty Fairies·

Komentiraj

