Afrodita kozmetika

Bila prije nekoliko mjeseci nagradna igra na FB stranici od Afrodita kozmetike i naravno ja sam igrala 😀
Kao sudionici smo/sam dobila ovaj mali paktić testera.
Ja sam inače, sa svojom mamom,teški ovisnik o njihovima šamponima. Stvarno su supe. Ima jako slatki dizajn 😀 Evo tu je link na njihovoj stranici za šampone. Ja sam ih isprobala skoro sve. Večinom kupujem za masnu kosu i prhut. Miris je odičan 🙂

Evo slika šampona 😀

i

Idemo sad na testere 😀 Znači,dobila sam mijeko za tijelo i ove kremice Make it Matt i Make it Beautiful

Dakle,body milk Mandelj. Veličina je 400 ml .

Na stranici piše

DJELOVANJE i REZULTAT UPORABE:Kožu puni vlagom i energijom, a suhoj, odnosno isušenoj koži vraća svježinu. Štiti od prekomjernoga gubitka vlage, omekšava kožu i povećava njezinu gipkost te je vidljivo pomlađuje.Mlijeko se brzo upija u kožu i ne ostavlja mastan i ljepljiv sloj.Ja dajem ovom proizvodu zeleno svjetlo. Stvaro je super. Lijepo miriši,brzo se upija i jako je ugodno na koži 🙂

HIDRATANTNA KREMA MAKE IT BEAUTIFUL!

Veličina je 50ml.

DJELOVANJE i REZULTAT UPORABE:

Intenzivno vlaži kožu, smiruje je i štiti od isušivanja. Zbog lagane, brzoupijajuće teksture odlična je podloga za šminkanje.

TIP KOŽE : normalna do miješovita

Više informacije imate dok kliknete na link.

NJEGUJUĆA MATIRAJUĆA KREMAMAKE IT MATT!

Veličina je 50 ml.

DJELOVANJE i REZULTAT UPORABE:

Lagana, brzoupijajuća tekstura smiruje kožu, izdašno je hrani i vlaži te osigurava dugotrajan mat izgled kože. Pomaže u otklanjanju postojećih prištića te sprječava nastanak novih.

TIP KOŽE: za masnu, nečistu kožu

Više informacije imate dok kliknete na link.

************************************************************************************

I naravno,da ne zaboravim. Moj all time favorit za sunčanje je njihovo MLIJEKO ZA SUNČANJE SPF 20.
Ja sam jednostavno luda za tim 😀 Miris mi je ono nešto. Totalno me podsjeća na nekadašnje kreme koje sam imala i odma dobim morski osjećaj. To je bio i glavni faktor koji me je privukao 😛

Veličina je 200ml.

DJELOVANJE i REZULTAT UPORABE:

Sadrži visokokvalitetne UVA i UVB filtere pomoću kojih nudi visoku i pouzdanu zaštitu od sunčevih opeklina, uz to sa vitaminom E i dragocjenim glicerinom kožu smiruje, optimalno vlaži i čuva svjež, sjajan izgled. NE sadrži parabene, parafine, vazeline, silikone i dodana bojila. Dermatološki dokazano proizvo

d je blag prema koži, parfimiran hipoalergenim parfemom koji smanjuje mogućnost pojave alergija.

Preporučljiv posebno u prvim danima sunčanja!

Sadrži : 

  • UVA+UVB zaštita

  • srednja zaštita

  • ne sadrži parabene, parafine, vazeline, ne sadrži dodatne boje i nano čestice

  • miris kokosa

********************************************************************

Sve proizvode njihove možete nači po drogerijama (Dm,Kozmo,Muller,BIPA, itd.) i u dućanima (ja svoje večinom kupujem u Plodinama jer mi je preko puta, a mislim da sam vidla i u Merkatoru ) .
Cijene su jako pristupačne i stvarno se dobije puno za te novce.

Total conclusion : 5

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

