Konačno ljubičasta :)

I eto tako, nakon neznam kolko mjeseci razmišljanja da li da idem na trajnu boju ili ne. Nakon dali bude Manic Panic il nekoja druga marka. Koja ljubičasta bude u pitanju ( Violet,Plum, …), sam slučajno došla u Kozmo u Vž-u i ugledala ovu boju. Nisam bila sigurna točno dali da ju kupim il ne.
U pitanju je Annyer Dark Violet D36. Cijena je bila nekih 18 kuna. Ako se ne varam ima i u KTC-u njihove boje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uz moje nadobudno razmišljanje da bude mi pola boje dosta jer bojam samo pola kosa, složim mješavinu i ispadnem isprano ljubičasta. Znači,fail idemo isponova. I onda drugi dan se pofarbam s ostatkom boje i dobijem lijepu svjetlu ljubičastu boju.
Napomena: Na kutiji je pisalo da ako se kosa prije bila blajhana da nek stoji 15 min, a ako je crna-tamna neka stoji 40 min. Ja sam svoju ostavila nekih 10 min jer nisam htjela jako tamnu boju. Vidim da sam ipak trebala ostaviti još koju minutu jer nije tolko intenzivno ispalo (makar je jače nego na slici, sunce i fotič su totalno probljedili boju).
Nikad do sad nisam farbala blajhanu kosu pa mi je sad to prvo iskustvno i super baza za sljedeće bojanje kose . 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAi evo rezultata. Prva slika je prvo bojanja ( samo pola tube boje ), a druga slika je (cijela boja).

Evo jedna za bolje razlikovanje. Nažalost sam se zaboravila slikati prije bojanja, I’m sorry, al eto našla sam nekvu pred tjedan dana (imala sam 2 dana Lilac boju i isprala mi se ono u  2 pranja (definitivno ne pali kak treba kod mene,ali je super toner ako vam ne smeta malo ljubičastoga ).
I ako neko želi vidjeti kako sam sa crna došlo do blond evo LINK.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
UPDATE : Nikako ne preporučam boju ako želite imati duže vrijeme,boja se ispire nakon 2-3 pranja. Sad neznam dali ima tolko veze s tim da je moja kosa blajhana, ali se je jako brzo ispral i mislim da ju necu jedno vrijeme koristiti.
-Nina-

Oglasi

Komentiraj

