Avon Colortrend

Evo danas su stigle maskare koje sam naručila iz Avona. Naime radi se o crnoj i plavoj maskari marke COLORTREND. U postu ću se također dotaknuti i crnog tuša iz Avona marke COLORTREND i plave olovke za oči marke Riveel.
Cijena maskara je 18 kuna na popustu,a regularna cijena je 34 kune.

1

2

Prvo sam isprobala tuš. Nakon nanošenja tuš se vrlo brzo osuši i ostavlja mat efekt. Izgled kistića tuša i malo više imate na postu prije.

  3
izgled kapka bez maskare.

4
 Što se tiče crne maskare. Daje efekt produljenja trepavica bez ljepljenja trepavica.

 55
Izgled četkice crne maskare.

Plava olovka za oči se lako nanosi i ostavlja sjajan efekt.

6
plave olovke za oči Riveel

 7
Izgled kapaka sa olovkom.

 ………………………………………………………………………………………………………………………..

Plava maskara ima četkicu kao i crna. Morala sam malo više puta namazati trepavice da bi bile plave. Također kao i crna stvara efekt produljenja trepavica.

8
9

Izgled četkice plave maskare.
11

 Eto, tak hodam danas pol dana jer sam bila lijena isto se našminkati, i da, mogla sam bolje ali bilo je brzinski 😀

12

-Goga-

Oglasi

Komentiraj

