Manic Panic

Evo, uzela sam malo vremena između faksa da napišem jedan post o bojama Manic Panic koje sam osvojima kod ove super cure Agyness Frozen i evo link na njezinu fb stranicu. Njezine frizure su mi jednostavo predobre i ako budete imali priliku svakako je posjetite.

Dakle osvojila sam 2 boje i jednu boja/gel za kosu. Dobila sam njezine slike sa autogramom i vizitke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Boje su Electric banana ( lijeve strane) i Lie Locks ( s desne strane).

OLYMPUS DIGITAL CAMERAStiletto Dyehard Temporary Hair Color


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Evo i fotografija,prekrasne fitzure. Što vi kažete? 🙂936279_641346835894777_1379929549_n
I nezine vizike. Skinila sam ih s njezinog fb-a jer meni moj fotič nije htio slušati i bilo su mutne slike.

Još razmišljam o frizuri, nikako se nemogu odlučiti što da napravim, a da imam obadvije boje :D. Evo,tu je slika gdje sam samo testirala kako bude mi ispalo na kosi. Moja trenuta kosa je bila blajhajna,obojana,blajhana i onda 2 put obojana s ljubičastom (koja se užasno brzo isprala, ne preporučam ju baš,imate post o tome) i sad sam spala na nekvu rose/lila boji.

Kolko vidite žuta mi i nije nešto primila kolko bi trebala a ljubičasta je super ispala. Znači,netreba imate za tamnije boje super pale blond kosu. Ostavila sam ih preko noći da bude čim bolji efekt,tj. da mi boja što jače prime. Ne,nije mi ništa bilo kosi jer te boje ne sadrže amonijak niti ništa,pošto nisu trajne i time ne štete kosi.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Oglasi

One response to “Manic Panic

Komentiraj

