Proizvodi za njegu kosu – Avon

Neznam kolko pratite moj blog, ali za one koji su ga bar jednom pogledali znaju da sam si prije kojih 2-3 mjeseca blajhala kosu. I naravno, kao i svaka blajhana kosa i moja je bila oštećena, premda sam pazila da bude sve polako.
Ja volim da mi kosa izgleda zdravo pa sam onda iz avona naručila nekoliko stvarčica da popravim tu štetu koju sam napravila 😀

Danas ću Vam pričati o par proizvoda. To su maska za kosu,sprej,regenerator i tretman.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

regenerator,sprej za kosu,maska za kosu,tretman

Eto,pa onda da počnemo sa mojim TOP favoritom, a to je maska od avokada, točnije Hidratantni tretman za kosu s uljem avokada i makadamije.
1

još nekoje vrste maska koje nude

još nekoje vrste maska koje nude

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Moja kosa se preporodila nakon ovog tretmana. Postala je natrag mekana i svilenkasta kao i prije.

Moja mama koja ima minival, znači kosa je također oštećena, veli da joj nije nešto poseban. Ne primjećuje veliko omekšavanje kose ( napomena : nije držala 3 minute)
PRIMJENA : nakon što si kosu operete običnim šamponom stavite na kosu ovaj tretman i držite 3 minute ( ja sam nekad znala i 5, sve ovisi kolko sam imala vremena). Nakon toga operete dole s kose
UČINKOVITOSTI: Kod mene ovaj prizvod prolazi 100% i super miriši 😉

Drugi proizvod koje predstavljam je Sprej za kosu s koprivom i čičkom za slabu i lomljivu kosu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA7

neznam kolko se dobro vidi, ali tu su još neke vrste sprejeva

PRIMJENA : nakon što ste kosu oprali, osušite je ručnikom,da bude lagano vlažna i onda našpricajte ovaj proizvod po vašoj kosi. Kratko sačekati i oblikovati kosu po želji 🙂
UČINKOVITOSTI: mene ovaj proizvod i nije nešto pretjerano oduševio. Moja mama mu daje veliki plus, al kod mene dobiva ocjenu 3.

Treći proizvod na današnjoj listi je regenerator za tanku kosu, tj. za volumen.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8

još 3 vrste 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PRIMJENA : kao i svaki regenerator,stavite ga na kosu nakon što operete kosu sa šamponom. 😀
UČINKOVITOSTI: za mene nema posebnu učinkovitost, kao i svaki drugi regenerator koji sam probala napravi svoj posao super i kosa je pogodna za raščešljavanje i mekana. E sad šta se tiče volumena, ako imate ravnu kosu kao ja, onda se dobiva na volumenu. Ako imate prirodno bujnu, onda neznam ako bude isti rezultat,treba isprobati. Dakle, volumen je + ako imate tanku i beživotnu kosu 🙂

I zadnji proizvod je Leave In tretman

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PRIMJENA : ovaj tretmančić je nešto na foru onog spreja. Znači,operete kosu,osušte kosu ručnikom i onda ga samo nanesete po kosi i oblikujete po želji. Nakon prve primjene mi je kosa bila lagano gumenasta,al to nemam pojima da li je zbog njega 😀
UČINKOVITOSTI: pošto ga nisam pretjerano koristila neznam kako sad regenerira te vrhove, ali je kosa mekana i glatka nakon dok se osuši. Tako da se meni sviđa.

I tako sam jedan dugi post privela kraju 😀 Nadam se da vam je bio od koristi. Imate na kraju jednu anketicu koju niste obavezni ispuniti. To je čisto radi mene da vidim dali ima smisla pisati postove o tome 😀

Jeste li možda Vi koristili bilo koji od ovih prizvoda ili neki iz linija Avona? 🙂

LP, Nina

Oglasi

Komentiraj

