Ruževi by Avon

Hidrocolor  ruževi

78 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
………………………..
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

PERFECT KISS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
……………………………….OLYMPUS DIGITAL CAMERA

…………………………………

Evo i malo mix između Perfect Kiss, Plump Pout i Hidrocolor ruževa 🙂OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Soft pink, Lacy Mauve,Knock Out Pink,Kiss me Pink,Toasted Rose,Terracotta,Lava Love,In The Pink
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oglasi

2 responses to “Ruževi by Avon

  1. Avon ruževi po meni su živa katastrofa, mrljaju se, tope se lako, a čak mi nemaju ni neki lijep miris. Odustala sam davno od njih, i shvatila da ima ruževa nekih drugih marki koji su puno povoljniji a definitivno sto puta bolji.

    • Ja nisam još do sad kupila originalno pakiranje,ali prema testerima, kolko sam isprobala meni se ne mrljaju a i mislis mi je čisto ok 🙂
      Da postoje bolji za istu cijenu ili nešto drugo ne poričem. Ima svega 🙂

Komentiraj

