URADI SAMA BB KREMU, KOREKTOR I RUMENILO U NEKOLIKO MINUTA

Pozdrav svima!

Ovo je moj prvi post na ovom blogu i prije nego što krenem s recenzijama koje će činiti glavninu mojih postova, svečano ću ih ‘otvoriti’ svojim DIY(uradi sam)  dekorativnim pripravcima. Ovo što ćete imati prilike vidjeti i pročitati nije sve što radim sama i zato se toplo nadam da će vam biti korisni, zanimljivi i da ćete pratiti i sljedeće DIY tutorijale na ovom i mojem blogu http://misskitschblog.wordpress.com/ Pretpostavljam da ste o DIY B.B.kremi, korektoru i rumenilu u kremi već dosad imali prilike čitati i čuti, ali ovaj post je namijenjen onim curama koje dosad nisu isprobale ovo. Ako vi spadate u tu skupinu čitateljica, nadam se da će vam nakon ovog posta primamljivo zvučati ideja da ih sami uradite. Sva 3 pripravka možete napraviti u manje od pola sata s materijalima koje sigurno već imate kod kuće. Ono što je najvažnije, možete uštedjeti novac koji ste planirali potrošiti na ove proizvode i kupiti nešto drugo umjesto njih.

DIY BB KREMA:

BB krema je kombinacija hidratantne kreme, kreme za zaštitu od sunca, make-up baze i tonirane kreme ili regularnog pudera. To sve imamo kod kuće, zar ne? Ako nešto možda i nemamo, nema veze. Razni su načini na koji se ista može napraviti. Cijene ovih krema variraju od 50-ak pa do više stotina kuna. Ako smo pri kraju s novcem, a dobro bi nam došla nova BB krema, evo načina kako ju možemo sami napraviti u nekoliko minuta u samo tri koraka.

1.KORAK: PRIPREMA SASTOJAKA

Sastojci koje ja najčešće koristim su bolja hidratantna  krema, baza ili primer za make-up, puder tamnije nijanse, krema sa zaštitnim faktorom i serum za lice. Također je potrebna kutijica u koju ćemo sadržaj kreme staviti te aplikator.

U ovom slučaju koristim Avene Hydrance Legere hidratantnu kremu, Lumi Magique bazu, Chanel 01 Aube tekući puder, Sun mix kremu i Vichy Idealia life serum za lice.(Serum možete i ne morate staviti!)

Slika

Kad radim BB kremu, najpraktičniji su mi testeri  zbog lakšeg omjera sastojaka, a što se pudera tiče, praktičan je onaj koji ima tubicu također zbog reguliranja količine koju ćemo iskoristiti. Ovaj puder koristim za izradu BB kreme jer mi je nijansa pretamna, a kad ju pomiješam s navedenim sastojcima, posvijetli za dvije nijanse, točno koliko mi i treba.

2.KORAK: DEZINFEKCIJA SASTOJAKA

Dezinficirati ruke, aplikator, kutijicu te ostale sastojke koje koristimo

3.KORAK:  MIJEŠANJE SASTOJAKA

U kutijicu istisnemo malo hidratantne kreme, baze, kreme sa zaštitnim faktorom i seruma za lice ako ga imamo. Ja koristim kutijicu HIPP kreme koju sam potrošila.Sve ove sastojke dodajemo u jednakom omjeru. Na kraju dodajemo puder u onolikoj količini u kojoj su svi drugi sastojci zajedno. To bi značilo da su sve kreme koje smo stavili u odnosu na puder u omjeru 50:50. Sve to aplikatorom miješamo dok ne dobijemo kompaktnu smjesu. Kad smo dobili jednobojnu smjesu, naša BB krema je gotova.

NANOŠENJE NAŠE DIY BB KREME NA LICE:

Na jednu stranu lica nanijela sam Garnierovu BB kremu Light nijanse, a na drugu stranu lica sam nanijela svoju BB kremu. Naime, koliko god Garnierova BB krema bila dobra, ja razliku ne vidim. Moja podloga za ostatak šminke je spremna! EXTRA SAVJET: ako imate višenamjensko suho ulje poput onog iz Nuxe kolekcije, možete dodati i kapljicu toga za efektniji učinak. Također, želite li da ona ima i učinak protiv bora, dodajte i takvu kremu.

DIY KOREKTOR:

Osobno imam jako izražene podočnjake i korektor je ‘must have’ proizvod u mojoj kozmetičkoj torbici. Najčešće koristim Max factor mastertouch i Maybelline Affinitone korektor u najsvjetlijim nijansama, no koliko god su dobri, brzo se potroše. Evo načina na koji možete napraviti svoj korektor kad se nađete u takvoj situaciji ili kad jednostavno nemate novca za priuštiti si još jedan korektor.

1.KORAK: PRIPREMA SASTOJAKA

Za izradu korektora potrebni su vam  tekući puder u što svijetlijoj nijansi, hidratantna krema i baza za make-up. I ovdje je, naravno potreban aplikatori i kutijica. Ja sam koristila ovo:

Slika

2.KORAK: DEZINFEKCIJA SASTOJAKA 

 Dezinficirati ruke, aplikator, kutijicu te ostale sastojke koje koristimo

3.KORAK: MIJEŠANJE SASTOJAKA

U kutijicu dodamo sve sastojke. Želimo li bolje prekrivanje, potrebno je staviti više pudera, a manje kreme. Sve zajedno promiješati i korektor je gotov.

Šteta što se ne mogu vidjeti fotke jer uvjeravam vas da razlika nije primjetna.

DIY RUMENILO U KREMI:

Rumenilo u kremi posljednjih godina postalo je dosta popularno, a evo načina na koji ga možemo napraviti sami. Kupili ste ruž čija vam nijansa ipak ne odgovara i sad ne znate što bi s njim? Odgovor je jednostavan. Napravite rumenilo od njega!

1. KORAK: PRIPREMA SASTOJAKA

Za rumenilo su potrebni sljedeći sastojci:

Ruž za usne ili sjajilo, svijeća, žlica, aplikator, maslinovo ulje( a super  bi bilo kad biste imali i višenamjensko suho ulje),baza za make-up i kutijica u kojoj ćemo držati rumenilo.

Slika

2.KORAK: DEZINFEKCIJA SASTOJAKA

Dezinficirati ruke, aplikator, kutijicu te ostale sastojke koje koristimo

3.KORAK:

Sadržaj ruža nanijeti na jušnu žlicu, dodati malo ulja, a zatim malo baze. Žlicu sa svim sastojcima držati iznad svijeće i aplikatorom miješati dok se ne otopi i ne postane kompaktno.

4.KORAK:  Otopljenu smjesu izliti u kutijicu(ja u ovom slučaju koristim kutijicu rumenila koji sam potrošila).

5.KORAK:

Ostaviti kutijicu s rumenilom u frižideru 20ak minuta.

 Ja sam koristila izrazito crveni ruž (jako pigmentiran) tako da mi je potrebna jako, jako mala količina. U suprotnom bih izgledala kao klaun🙂

Koristite li vi BB kremu, korektor i rumenilo u kremi? Koje marke istih koristite? Jeste li ikad pokušale napraviti svoje? Bilo bi mi drago da u komentaru napišete svoje mišljenje  i kako ste (ne)zadovoljni rezultatima.

Znam da sam malo odužila i ubuduće ću se potruditi skratiti tekst pa do tog idućeg posta, pozdrav od misskitsch!

Oglasi

Komentiraj

