Božićna manikura

Pošto ja obožavam Božić, morala sam nešto slatko izmisliti kao manikuru. Gledala sam malo po internetu al ništa mi nije specijalnu upalo u oko.
Ja sam napravila jednog djedicu,borić i slatkiše 😀

Za ovu manikuru sam moristila :

  • maybelline lak – crveni
  • smart girls lak – bijeli
  • Bipa – zeleni
  • Essence lak – roza
  • i nekva nepoznata firlma – srebrni
  • Essence top coat
  • Avon set za nokte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

-Nina-

Oglasi

2 responses to “Božićna manikura

Komentiraj

