Essence sjajilo,rumenilo, pločica i rašpica :)

Evo i novi post nakon dužeg vremena. Također svima čestitam sretan Božić sa malim zakašnjenjem 🙂
Danas sam odlučila napisati jedan mali post o par stvarčica koje sam dobila kao poklone.

Danas ću predstaviti nekoliko proizvoda iz Essence linije 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rumenilo i sjajilo dolaze iz Essence kolekcije “Beauty Beats”

Essence-Beauty-Beats-Collection-Winter-2013-Justin-Bieber-Promo

Essence Beauty BEATS rumenilo

OLYMPUS DIGITAL CAMERAČisto tolko da znate ovo je moje prvo rumenilo. Nikad ga nisam baš htjela koristiti jer sam mislila da mi bude to ful loše stajalo, al eto, dobila sam ga i moram vam reći da nije uopće loše. Ja inače imam dosta svijetlu put i ovaj ton mesa (roza sa tonom crvene) mi super stoji.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJako se lako nanosi i blenda.  Ono što je meni također super je to da nema shimmera nego je mat. Tekstura je jako mekana i pigmentirana, al opet ne previše. Za cijenu neznam pošto sam dobila na poklon al kolko vidim na internetu piše da je oko 3 eura.

Essence Beauty BEATS sjajilo

Sjajila inače baš ne koristim jer me ljuti dok mi se kosa zalijepi na usne,al pošto sam sad dobila,  budem iskoristila priliku dati sjajilu još jednu šansu 😀
Nijansa je lagano roza i dok se stavi na usne se jedva primijeti. Tekstura je dosta gustra, pigmentirana i nema shimera.
Cijena je oko 20 kuna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Essence nail stamp

Šta se tiče tih pločica i stampova, jednostavno ih obožavam i tu nema greške kod mene 😛
Evo jednog jako slatkog uzorka 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I za kraj Essence rašpice

Ima dakle 2 stranice.  Jedna je za kraćenje nokta (zelene strana) , a druga za oblikovanje (ljubičasta). Cijena je u Mulleru nekih 15 kuna.
*dosta se brzo troši
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Oglasi

Komentiraj

