Božićni pokloni by Goga

Ove godine sam bila dobra pa je i mene djed božićnjak odlučio nagraditi! 🙂
Naime radi se o nagradnoj igri iz Avona na kojoj sam osvojila ovu prekrasnu Sylvia ogrlicu. Moram napomenuti da je ogrlica unatoč blagdanima i neradnim danima jako brzo stigla na moju adresu te sam ju izvela na doček Nove godine. Ogrlica je upotpunila moj crno bijeli stajling i lijepo se istakla.

1510783_10202871659662072_624979248_n

I evo jedna sitnica koju sam si kupila preko Ebay-a. Jedan krasni,plavi sat. Ima ih u različitim bojama i s različitim privjescima. Meni se ovo krilo najviše sviđalo 🙂 Cijena je ja mislim bila nekih 30-ak kuna 🙂

123

-Goga-

Oglasi

Komentiraj

