Mali shopping – mjesec prosinac i siječanj

Malo sam se počastila za Božić,recimo. Nije neka velika kupovima. Kupila sam tajice,karticu za mobitel, šiške, ekstenzije i kistove. Za šiške i ekstentije nisam niti sad sigurna zašto sam kupovala 😀 al tako mi je super slatko izgledalo,haha. Uglavom, sve mi je došlo u roku od tjedan i nešto sitno a to je pravo čudo dok gledamo na to da se zna čekati i po mjesec dana.

Kistići, sram me je priznati, al to su moji prvi. Gledala sam u Bipi i gledala dali da kupim njihove, ali me boja nije privlačila. Nisam baš neki ljubitelj roze boje :D.
Eto, ja kupila komplet od 7 komada. Cijena je bila 25 kuna. Ja sam si uzela WO11.

Materijal: dlaka od koze, najlon i mekana sintetika
Ručka: drvo



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šiškice

Boja je crna, jer si mislim kosu na crno ofarbati. Cijena je bila 12 kuna

Tijelo Duljina: 16,5 cm
Bočni panel: 22cm (možete rezati po želji)
Širina (cca): 8 cm

Jednostavno i lako možete imati šiške u sekundi 😉
Ja sam imala šiške, al pošto imam malo rjeđu kosu mi i nije nešto super izgledalo. 
Idealno za svakodnevno korištenje.
Ako si neko zaželi šiške, bolje kupiti ovako nešto nego se poslije za glavu loviti da na što izgledate :D.
Jako sam se iznenadila materijalom. Mekane su i podatne.

Capture

OLYMPUS DIGITAL CAMERAznam da mi grozno stoji, ali nisam si po složila niti pod rezala nego sam ih samo nabacila na glavu 😀

Memorijska kartice – 4 GB -36 kuna 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Galaxy tajice
Imate ih na Ebay-u mali milion – evo i link (ako nekome treba nešto naručiti slobodno mi se javite 🙂 ) . Ja sam svoje platila oko 40 kuna. Veličina je univerzalna pošto je materijal rastezljiv 🙂

$T2eC16hHJIQE9qUHu0VFBRQcgDWv-!~~60_12 G0140ovo su još nekoji modeli koji se mogu kupiti 🙂

Mali crveni novčanik

Nekad mi je moj veliki jednostavno preveliki i dok imam neku manju torbicu onda mi treba i manji novčanik i tako sam se ja odlučila kupiti jedan preko Ebay-a. Pošto ja volim crvenu boju naravno da je onda mora biti crveni i novčanik 😀 Link s Ebay-a . Cijena je 30 i nešto kuna.

13 P12OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kratki rukav majica

Ova majica dok sam vidla sam znala da mora biti moja. Jest da je kratki rukav i da je za ljeto al mi je bila jednostavno super. Cijena je bila 159 kuna, a ja sam kupila na sniženju za 60 kuna, weee 🙂
Majica je dakle iz Mango dućana. Koliko sam vidjela ima ga i kod nas (Zagreb, Zadar, Osijek) . Ja sam kupila online jer mi je ovo sve malo daleko.

13007608_02P1280

Bokserice

Kupila sam ih u New Yorker-u. Mislim da su bile 19 kuna. Imate kod kase u kutijama. Evo, ja sam odabrala malo zvrckaste 🙂

bb

-Nina-
<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11318097/?claim=b8g89g5d8ud”&gt; Follow my blog with Bloglovin </a>

Oglasi

5 responses to “Mali shopping – mjesec prosinac i siječanj

Komentiraj

