Mali shopping u Muller-u

IMG_20140315_122027

Naslov je mali shopping, pa su i stvari male 😀 Bilo mi je dosadno jedne subote pa sam se otišla prošetati do Galerije Sjever i naravno da sam išla i u Muller.

Garnier NEO

Pošto sam već duže vrijeme razmišljala o Garnier NEO dezodoransu, odlučila sam ga kupiti . Regularna cijena je ja mislim oko 26 kuna, a ja sam nabasala na mali popustu pa sam platila 22 kune. 🙂

Prvi anti-perspirant iz Garniera u kremi s 48-satnom zaštitom. Sadrži 80% sastojaka za njegu kože.

Odabrala sam FRUITY FLOWER. Nekako mi je bilo baš proljetni miris 🙂 Ja se inače ovako znojim ko muško i teško mi je naći pravi dezodorans. Nakon većine se usmrdim ili imam lokve, a to kako mene tako i ostale živcira pretpostavljam. Pa ako spadate u one “muške” vrste, toplo preporučam ovaj dezodorans. Fino miriši i super je učinkovit. E sad ovih 48 sati ne garantiram jer meni ne drži. Drži mi sigurno 12 sati bez ikakvih problema, a onda poslije popušta.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Druga stvar koju sam kupila, a nisam planirala je ovaj dezodorans od Playboy-a. Cijena je bila 16 i nešto kuna ( snižena s 20 i nešto..nisam 100% sigurna) . Imam jedan njihov parfem i baš mi je super, pa reko kupim i dejtič 😀 Miris na prvu nije nešto, ali kasnije dok malo popusti je ok 🙂
Drži možda kojih 5 sati, a onda kao da ga niste ni stavili 😀IMG_20140315_122240

Treća stvar koju sam kupila su ova dva gela za tuširanje. Cijena je mislim oko 5 kuna. Bili je neka akcija 😀 Ja volim akcije 😀 Miris je super u bočici, ali nakon tuširanja možda drži 10 minuta i onda ode. Tako da i nije nešto, ali za te novce je super.

IMG_20140315_122039

I the best for last. Čokoladaaaa 😀 Ovo je zadnja Milka koju nisam probala i moram reči da je super za one koji vole slatko-slane kombinacije. A Ritter je bio na akciji na 7 kuna ( a inače je oko 15 ako se ne varam ) i jednostavno sam morala kupiti . Moj osobni favorit je Edel-Bitter ( teški ovisnik tamne čokolade 😛 ).

IMG_20140315_121943

Nina ^_^

 

 

 

Oglasi

2 responses to “Mali shopping u Muller-u

Komentiraj

