Avon

Dugo već nisam ništa kupovala u Avonu, kolko ste mogli primjetiti, ali ovi gel lakovi su me ubili. Morala sam probati i vidjeti da li je to tako super kako svi govore.

Stvari su iz kataloga 07/2014.
U kupovinu ulazi još i parfem i gel za tuširanje Amazon (koji je super)

collage5

Idemo redom. Lakovi su bili zajedno 50 kuna ( svaki je bio 25 kuna). Nijanse su Envy i Very Berry (koji je u katalogu izgledao puno tamniji nego je u stvarnosti).

collage2

Sljedeće su maske za kosu za koje sam čula pohvale, ali nisam još isprobala. Budem uskoro pa javim. Uglavnom mirisi su puno bolji nego izgledaju pakiranja 😀  Cijene su bile 17 kuna i 11 kuna. Bili su neki popusti na njih. Inače je cijena njihove maske 25 kuna za 125 ml. Malo je skupo pa zato ja uvijek gledam dok je popust .

235

I zadnje su olovke za oči. Bile su na popustu za 19 kuna. Inače su 46 kuna. Meni je to previše dati za jednu olovku, premda su jako dobre što se tiče pigmentacije.

Malo se fotič i sunce nisu htjeli družiti sa mnom pa su nijanse svjetlije nego su u stvarnosti, pogotovo ova plava. Ljubičasta je donekle blizu.
Jedna je klasična olovka – nijansa Starry Night Blue, a druga je bright olovka – nijansa Purple Punch.
collagefn

collage444Nina 🙂

 

Oglasi

One response to “Avon

  1. ja svi svašta želim od avona, a nikako da išta naručim. od fiksatora, do ovih gel lakova…čitam dojmove drugih beauty blogerica i iščekujem prvu priliku da probam nešto od svega toga…

Komentiraj

