Balea noviteti

Malo Dm-a i Balea proizvoda. Meni su oni super, a još k tome i jeftini. Što može bolje. Pogotovo mazalice, šamponi i regeneratori nisu baš po mom ukusu.

Pređimo na stvar. Ove ljepotice ovdje sam dobila za rođendan od drage prijateljice, pa ću i vama priuštiti recenziju 😀 Za cijene vam ne mogu reći, ali ako budete htjeli možete se javiti pa pogledam u dm-u. 🙂

Riječ je dakle o losionu za ruke, losionu za tijelo i krem kupka.

collage

E sad malo detaljnije slike i moji dojmovi. Koristim proizvode sad već 3 tjedna pa mislim da mogu reći nešto o njima 😀 .

1

Ovo je definitivno bilo izabrano jer je moja kolegica ovisna o glitterima po tijelu. 😀 Moram priznati da je jako nježno za kožu i da lijepo hidratizira. Ove zlatne šljokice koje vidite na slici se na koži kasnije dok se dobro razmaže ne vidi tako intenzivno, meni to odgovara. Za one koji žele da šljokice budu više primjetne neznam da li je to baš dobra opcija. Možda da se više puta premaže. To nisam probala još jer meni ovako odgovara.

2

E za ovaj proizvod ne mogu reći kako funkcionira dok se stavi u kadu i kupa se u tome jer nisam to još napravila ali bit će i to. Za sad sam se s njim otuširala i baš je lijepi osjećaj na koži. Ne ostavlja uljasti osjećaj (što sam mislila da bude pošto je uljasta kupka) i moram reći da dosta dugo drži miris, duže nego sam mislila. Kremaste je teksture što se i vidi na slici. Fino miriši po vaniliji, ali ne i preintenzivno.

3I ovo je definitivno moj favorit. Losion za ruke sa shea maslacom. Tekstura je gusta ( kao što se vidi gore na slici ) ali kada stavite na ruku postane ko voda. Onda kad krenete razmazivati po ruci mislite da nema kraja i u tren oka se sve upije u kožu. Miris je još bolji. Definitivno moj top favorit. Što mi je posebno simpatično na tome je ovo super pakiranje s pumpicom. Ova količina ( vidi sliku ) je dosta za 2 ruke i to da ih dobrooo namažete.

Da li ste isprobali koji od ovih proizvoda?

Nina 🙂

 

Oglasi

One response to “Balea noviteti

Komentiraj

