Golden Rose Paris – 69

Evo i moj prvi Golden Rose lak za nokte. Ovo je u nijansi 69. Kolekcija Paris Nail Lacquer.
Možete ih kupiti preko njihove web stranice (
tj. naše za HRhttp://www.goldenrose.hr/. Ja sam kupila preko jedne gospođe koja je prodalvala je ga nije koristila na Mojekrpice. Ima još lakova ako želite i drugih stvari. Vjerujem da ima i u Zagrebu njihov dućan. Znam da je Refan imao,al kolko vidim su ga pozatvorili (recite ako sam u krivu,al u Čk-u ga više nema). A u Vž-u je bio gore iznad Konzuma ( neznam da li ga još ima ).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jako mi se sviđa kist. Prima puno šljokica pa sebi tako da je stvarno dosta samo 2 sloja.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I ovako izgleda na noktika. Moram priznati da sam jako iznenađena kako dobro izgleda jer u bočici nije tak lijepo bilo. 😀 Ovo je moj prvi šljokičasti lak. Jako sam skeptična oko njih bila jer mi je strahota to uklanjanje.

Naravno postoje one metode kako ukloniti lakše s alufolijom. Evo ima super post od naše blogerice Nails for Fun LINK. I naše Šminkerice su isto napravile super posao s ovim postom o uklanjanju šljokica LINK.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Nina-

Komentiraj