Nova boja kose – Palette A10 -> ljubičasta <3

I tako sam ja konačno krenula na to da bojim kosu na ljubičasto 😀 Moj main task je dobiti nešto na foru ovog :

Ali prije nego dođem na takvu ljubičastu treba kosu dobro prosvijetliti da dođe tako intenzivna. 🙂

Evo moja kosa je od crne prešla na  Loreal-wild ombres i onda na nekvu crvenkastu.

Kupila sam si u Plodinama Afrodita Peroxit (11,30 kuna) i Blanc ( 29 kuna ) .
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Boja za kosu koju sam kupila ( sad mislim da i nije bila tako pametna ideja 😀 ali nema veze) je LILAC od La Riche Directions

 i ispada pastelno ljubičasta.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pa krenimo!

Na početku sam napravila blajh kupku koju je super opisala naša blogerica FaithFry.

početni stadij

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moj sastav za kupku
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nakon prvog blajhanja je ispalo super orange 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

i nakon toga sam još jednom stavila tu kupku jer mi je još malo ostalo u posudici. Sad je boja krenula prema plavkastoj, ali još uvijek nije bila nijansa kakvu sam htjela.
Step 3 je bilo bojanje sa Palette – ultra pepeljasto plavom bojom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I rezultat je bio ovaj 🙂 Kosa mi nije tako naranđasta na prijelazu kako je na slici ispala. Boja je više kakva je na sredini.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

i na kraju evo rezime kako je to recimo ispalo 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sad stavljam malu pauzu dok mi se kosica ne oporavi,iako se nije jako oštetila jer sam stavila regenerator i uzela sam samo 6% hidrogen (mislim da bi mi bolje bilo da sam uzela 9% ali sad što je tu je,bojala sam se za kosu xD ).
Koristit ću ulje od avokada s kojim budem masirala kosicu ovaj tjedan. Nakon toga stavljam još jednu blajh kupku. Idem na pale blond boju jer tek onda bude mi primila ljubičasta boja.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADakle,ovo je od Olival avokado ulje za oštečenu kosu. Ima baš lijepi lagano-slatkasti miris. Ovaj proizvod je za obojenju ili izbijeljenu kosu. Stavlja se svakodnevno ili po potrebi na vlasište,ali pošto ja nisam bojala kosu od tjemena onda budem stavljala samo na vrhove.

Sastav: Paraffinum Liquidum, Olea Europea Oil, Persea Gratissima Oil, Isopropyl Myrstate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Parfum.
Vitamin A: 50 I.J./g  Vitamin E: 0,2%

Evo UPDATE.!
Prošlo je dva dana od kad sam se zadnje bojala (i nisam prije napomenula da sam samo pola boje za kosu koristila,a ne cijelu). Danas sam potrošila drugu polovicu i sad je moja boja kose ovakva. 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I evo pjesma uz koju sam pisala post 🙂

-Nina-

4 responses to “Nova boja kose – Palette A10 -> ljubičasta <3

  1. uuuuu ovo super izgleda, i baš me zanima kako će ti ispasti konačan rezultat. moram biti iskrena, ja koja sam na odvikavanju od toga da se poigravam i istovremeno mučim svoju kosu raznim hidrogenima i bojama i kupkama i slično, ne bi imala ovoliko strpljenja poput tebe i odmah bi stavila ljučibastu boju bez čekanja, i iz tog razloga veliki respect što svoju kosu čuvaš i paziš i maziš bez obzira na sve, jer sam ja zbog svog nestrpljenja i suludih ideja morala kosicu odrezati skroz nakratko i sada je puštam da jadna živi u miru božjem.

  2. Pingback: La riche – Directions – Lilac | Sweets & Beauty·

Komentiraj